LogoTravel Active Homepage

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Login!

Registreer
Wachtwoord vergeten
Forum > Work & Travel > Nieuw-Zeeland > You First Group NZ augustus 2010
Reageer
Auteur Bericht
Hallo! :) Ik ben van plan om in augustus naar NZ te gaan. Is er iemand met hetzelfde idee? Laat maar iets weten ;) Groetjes Anne Hey Anne! Ik was eigenlijk van plan om in september te gaan, maar als dat niet kan wordt het natuurlijk augustus (beter iets dan niets toch ;) ) heb ik alleen minder tijd om geld te verdienen in NL, maar dat kan in NZ net zo goed :) dus wie weet tot ziens :D Ik ben nog op zoek naar een reisgenootje, wilde alleen pas in september gaan. Voor die tijd nheb ik examens. Maar misschien tot daar!:D Hallo! Als ik niet in augustus kan gaan wil ik in september gaan.. Ik heb dit jaar ook examens.. Mij lijkt het in principe leuker om alleen rond te gaan reizen, zodat je je eigen dingen kunt zien en doen. Maar als ik iemand tegenkom met dezelfde plannen dan lijkt het me heel leuk om dit samen te doen! Dus misschien komen we elkaar inderdaad nog wel tegen! :) Groetjes Anne Augustus :P.. jep zeer waarschijnlijk ben ik dan ook van de partij.. Misschien al een maandje eerder. Ik ben nog even aan het rondkijken. Heerlijk! Heb er al helemaal zin in!!! Nice! Laat maar weten als je zeker in Augustus gaat, ben ik tenminste niet de enige die vanuit Sydney doorvliegt:P Gr's Anne

Reageer
Inschrijven nieuwsbrief
Voornaam
TA Insurance
Travel Active HomepageDisclaimerColofonSitemapContact My Travel Active