|
|
 |
ik weet het, het duurt nog heeeeeeeeeeeeeeel lang, maar zijn er al mensen die zich nu aan het orienteren zijn om in 2011 en 2012 te gaan? Ben benieuwd hee! ja ik! haha ik ben er wel zo 99% zeker van dat ik in 2011-2012 ga, Ik was naar die bijeenkomst gegaan van 9 januari en dat was wel echt de doorslag. Waarschijnlijk ga ik me meteen de eerste bijeenkomst van het jaar 2011-2012 (op 11 september) inschrijven, want hoe eerder hoe beter (: xx, ja,ik weet het ook al zeker. ik wil me ook al zo snel mogelijk aanmelden in de zomervakantie waarschijnlijk:) het lijkt me echt geweldig Ik zit op dit moment in de orientatie + overhaal fase ( van ouders). Ik wil zelf graag met rotary gaan omdat ik daar ook een ambassadrice funtie heb en dat spreekt mij erg aan.Ik ga deze week achter formulieren aan en eens kijken wat er van komt (: en overgaan naar mijn examenjaar ( 5 havo). Maar ik stond er vorige periode lekker voor, dus ik hoop deze periode ook. Ik wil dan ook gaan! ik ga 6 februari naar de informatiebijeenkomst en waarschijnlijk weet ik het daarna zeker :D ik gaa ook vrijwel zeker in het jaar 2011/2012 ga me zo snel mogenlijk na de zomer inschrijven! ik heb een hyves gemaakt voor de mensen 2011-2012!! http://usa-2011-2012.hyves.nl/ Dus iedereen die meegaat, lid worden! Ik wil ook heel graag! Mijn moeder heeft ook een hsy gedaan in amerika, en volgens mij vind ze het daarom alleen maar leuk dat ik nu ook wil gaan. Ik ga ook naar de infodag in september:) xx Heee:) Ik ga in september ook naar de opendag!! weet iemand wat ik hiervan kan verwachten(A) Groetjes Fleur
|
 |
|